Informacije o Smrsajte-zajedno

Moj lični blog o različitim metodama mršavljenja, ovdje dijelim i svoje metode i one koje ljudi preporučuju.

Gojaznost od antidepresiva

Gojaznost od antidepresiva

  • Antidepresivi
  • Pomagajte nam ga izboljšati. Status: Aktiven. Odgovarja: asis. Karin Sernec, dr. Skupine: Motnje hranjenja. Prijava na portal. Sonja Kapun dr. Luka Hren diplomirani kineziolog in gibalni terapevt Diplomirani kineziolog, Fakulteta za šport, magistrski študij Kinezioterapija. Helena Rupnik dr. Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke.

    Ali se strinjate z njihovo uporabo? Strinjam se      Več o piškotkih ». Mladi glumac 8 8. Leče ih na isti način, a 3 6. Foto: Profimedia. O ovome se do sada kod nas malo pričalo! Zdravlje Kliknite za sledeću vest. Prijavite se na newsletter. Svakog dana besplatan pregled vesti na vaš e-mail. Inicijalizacija u toku Štaviše, povećanje težine nije prestalo nakon prve godine lečenja, ali se prema njihovim nalazima u proseku nastavilo još šest godina.

    Štaviše, povećanje težine kao sporedni efekat antidepresivnog lečenja nije bilo ograničeno samo na one koji su bili već gojazni na početku terapije, već su uključivali pacijente koji su bili normalne težine pre tretmana.

    Autori zaključuju da je uticaj antidepresivnih lekova koji doprinose povećanju gojaznosti u Velikoj Britaniji dokazan, i treba ga smatrati faktorom rizika. Njihova procena uticaja antidepresivne terapije na generisanje gojaznosti može se primeniti u SAD gde je, kao i u Velikoj Britaniji, gotovo potpuno ignorisana kao faktor rizika. Da su antidepresivi i srodni lekovi koji se koriste za bipolarni poremećaj i druge mentalne poremećaje uzrok povećanju telesne težine dobro je poznato pacijentima i njihovim psihijatrima. Ono što je bilo toliko upadljivo kod klijenata koji su se borili sa povećanjem telesne težine, je da su retko imali problema sa svojom težinom pre tretmana.

    Pošto su podaci za izveštaj izvedeni iz elektronskih zapisa, nisu prijavljene nikakve informacije o promenama u izboru hrane potaknute lečenjem lekovima.

    Međutim, nekoliko radova ukazuju na povećanje unosa ugljenih hidrata šećera i odsustvo sitosti što je povezano sa upotrebom antidepresiva. Mnogi su se žalili na gotovo neodoljivu potrebu za slatkim ili skrobnim namirnicama krekeri, kolačići, a neki bi prijavili da jedu drugi obrok sat vremena nakon prvog, jer se nisu osećali sito.

    Antidepresivi

    Nema informacija o tome da li je težina izgubljena nakon povlačenja antidepresiva; verovatno, nakon što psihotropni lekovi više nisu u telu, apetit bi se trebao vratiti u normalu. Bilo je izveštaja o tome da pacijenti nisu mogli da izgube težinu uprkos dijetama i vežbanju, ponekad mesecima ili čak godinama, nakon što su prestali sa lekovima. Priznavanje doprinosa psihotropnih lekova rastućem stepenu gojaznosti može dovesti do intervencija koje sprečavaju ili umanjuju debljanje. U idealnom slučaju, pacijenta treba savetovati o ishrani i vežbanju na početku terapije lekovima, ali se postavlja pitanje da li je pridržavanje režima za sprečavanje debljanja praktično za pacijenta dok je još simptomatičan.